![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Am nevoie de sfatul cuiva care se pricepe sau s-a comfruntat cu probleme ale carburatorului la BMW (am un BMW 316 din 1983)
In primul rand nu vrea sa porneasca dupa ce a stat o noapte sau mai mult afara(sau daca porneste porneste f greu,dupa ce-i omor electromotorul si bateria cateva zeci de minute). Cat timp ii dau la automat, motorul nu da nici cel mai mic semn ca ar arde ceva, ca ar vrea sa porneasca; se aude doar motorul invartit de electromotor. Am banuit ca nu-mi baga pompa benzina si ca trage aer pe undeva---n-a fost asta,pompa functioneaza perfect. Am presupus apoi ca mi se evapora sau pierde pe undeva benzina din carburator si-mi raman cuiele ponto(cred ca asa se scrie) blocate---am desfacut carburatorul si ambele "rezervoare"erau pline. Daca in timp ce vreau s-o pornesc si motorul se invarte sec, cum am mai spus, scap cateva picaturi de benzina in camera carburatorului, masina incearca sa porneasca ceea ce m-a determinat sa cred ca problema este carburatorul care nu-mi da benzina in camera principala si asta m-a facut sa eluimin de pe lista eventualilor"vinovati" aprinderea(in plus ,dupa ce porneste o data,indiferent daca-l las sau nu sa se-ncalzeasca, a doua oara porneste normal,chiar la sfert de cheie. In sfarsit, dupa ce-mi bag nasul prin carburator si-i verific una-alta:sa nu fie blocat cuiul ponto,sa aiba benzina in "rezervoare"..., daca montez carburatorul la loc,fara sa umblu practic la nimic,masina ca printr-o minune porneste. Nu mai stiu ce sa-i fac.Ma depaseste problema.Zici ca-i posedata. -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Gata! Mi-a ajuns! Dupa ce c-am mai aruncat 1mil la dezmembrari pt. un carburator caruia i-am folosit doar capacul, am mai pierdut si doua zile in frig, timp in care am montat si demontat carburatorul de minim 20 de ori.
Cu noua combinatie baza carburator a masinii+capac de la carburatorul cumparat imi porneste impecabil si socul lucreaza la fel de bine, deci am eliminat doua din probleme. Problema consumului nu am reusit sa vad dac-am rezolvat-o pt. ca am dat peste o noua problema: imi inunda carburatorul si-mi umple camera de supraplin. Asta nu poate sa vina din alta parte decat de la cuiul ponto care "la rece" pare sa lucreze corespunzator, adica ar inchide bine. Totusi am probat 3 cuie pan-acum si am tot modificat plutitorul sa micsorez nivelul si nimic, imi inunda in continuare. Tind sa cred c-ar fi de vina scaunul cuiului; e de bronz si este fixat de capacul carburatorului, deci nu pot sa-l iau de la cel vechi. Am dat capacul cuiva care se ocupa de chestii d-astea de mecanica fina sa-l rectifice dar nu cred ca va reusi. -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 07:39 AM |