![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Am vazut la un coleg de-al nostru, si vreau sa ii urmez exemplul: in loc de furtune subtiri pentru vacuum, se pot pune conducte subtiri, mufate cu furtun la capete unde trebuie sa vina. La mine ar fi util asa ceva din urmatorul motiv: in wastegate-ul turbinei intra un furtun de vacuum, care pleaca dintr-o electrovalva. acest furtun trece pe deasupra galeriei de evacuare si turbina, deci sta intr-un mediu cu temperatura foarte ridicata, si se degradeaza repede cauciucul. desi am scutul de caldura in spatele caruia ar trebui el sa fie, tot e afectat de caldura. o conducta m-ar scuti de bataia asta de cap. vin cu intrebarea: de unde se pot cumpara conducte de cupru (si nu numai) pe care sa le putem folosi la asa ceva?
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
exact, conductele de frana ar putea fi o solutie. vreo parere daca o fi bine, rau ce am de gand sa fac?
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Solutia lui brown_shark e fain pentru ca asa sa elimina orice traseu de cauciuc. Dar nu stiu - teava de 8mm nu e cam mare? Estetic adica
![]() Cu tevuse de frana mai ramana un pic de furtun flexibil intre stut si teaza, acolo unde va fi preluat toate vibratiile asociat cu motor diesel. Nu o sa crapa mai rau? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Solutia lui brown_shark e fain pentru ca asa sa elimina orice traseu de cauciuc. Dar nu stiu - teava de 8mm nu e cam mare? Estetic adica ![]() Cu tevuse de frana mai ramana un pic de furtun flexibil intre stut si teaza, acolo unde va fi preluat toate vibratiile asociat cu motor diesel. Nu o sa crapa mai rau? super clever esti. corect. fix asta i-am scris eu in PM. cred ca mi-ar fi placut sa fim vecini. ne-ar fi scos d sub masini cu bataia fetele teava de AL e mult mai usoara decat otel sau CU This post has been edited by brown.shark: Aug 24 2010, 02:37 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:45 AM |