![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Achizitionat 5!
![]() ![]() Masina este fabricata in ianuarie 1990! Este masina si atat. Unii spun de pensionar!... ![]() Pe scurt e fara prea multe batai de cap ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Schimbat astazi bieletele antiruliu fata si spate, tampoanele de cauciuc de la bara stabilizatoare fata si spate.
Am mai schimbat si bujiile, am pus NGK! Apropo de bujii... Am scos de pe motor patru bujii BOSCH si doua NGK... Cumparat chit de distributie si pompa de apa, care vor urma sa fie schimbate cat de curand! Dat comanda astazi, la ore tarzii in noapte ( multumesc Cosminu ) pentru placute de frana fata/spate + bucsile de la puntea spate! Masina, intre timp, a primit si alarma VIPER de pe vaporas! -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 03:16 AM |