![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 9-April 10 Member No.: 3,344 Car: E46 Engine: 1.9 105CP ![]() |
salutare,
vreau sa schimb motorul actual 1.9i 105 316i 12/2000 cu unul 2.0i din 2003 ma poate ajuta cineva cu cateva raspunsuri? din cate am inteles, alte piese nu necesita schimbate (cutie de viteze, cardan, planetare ...) deoarece sunt asemanatoare. noul motor vine complet cu: motor + sistem electronic + bord + EWS... ce alte piese ar trebui sa schimb? sunt necesare actele motorului la rar sau se poate rezolva cu o declaratie pe propria raspundere ca motorul provine de pe piata neagra? noul motor din cate stiu nu trebuie sa depaseasca mai mult de 40% din puterea celui vechi...(asta ar insemna ca depasesc cu aprox 43%) ![]() noul computer stie de DSC eu am ASC, va fi vreo problema? alte informatii de care ar trebuit sa tin cont? o seara placuta, multumesc! This post has been edited by zmeutz: Aug 17 2010, 11:03 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu sunt deloc asemănătoare, trebuie să schimbi cutia + multe alte piese.
Cel mai bine este să verifici pe realoem exact ce piese diferă. E suficientă declaraţia pe proprie răspundere, īnsă dacă motorul depăseşte puterea de fabrică cu peste 40%, va fi nevoie de omologare artizanală, adică te va costa mult mai mult să-l omologhezi dacă doreşti să faci asta. Probabil că nu-ţi va mai funcţiona ASC-ul. Din moment ce una dintre maşini este prefacelift, iar cealaltă e facelift, componentele electronice nu sunt aceleaşi. Iar dacă una are ASC, iar alta are DSC, cel mai simplu este să păstrezi calculatorul tău de ABS şi ASC ca să-ţi meargă īn continuare ASC-ul şi ABS-ul. Dacă pui calculatorul de DSC, va trebui să schimbi şi toţi senzorii de la roţi şi va trebui să faci şi alte modificări. De exemplu, maşinile cu DSC au alte componente ale sistemului de frānare, aşa că este foarte dificil să treci la DSC dacă maşina are ASC din fabrică. |
|
|
![]() ![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 9-April 10 Member No.: 3,344 Car: E46 Engine: 1.9 105CP ![]() |
Nu sunt deloc asemănătoare, trebuie să schimbi cutia + multe alte piese. Cel mai bine este să verifici pe realoem exact ce piese diferă. din cate vad pe realoem, cutiile sunt aproape asemanatoare ... Rmfd-5 speed gearbox - $3,017.25 E suficientă declaraţia pe proprie răspundere, īnsă dacă motorul depăseşte puterea de fabrică cu peste 40%, va fi nevoie de omologare artizanală, adică te va costa mult mai mult să-l omologhezi dacă doreşti să faci asta. asta este problema, noul motor va depasi cu 42,8% puterea celui vechi, adica 2,8% peste limita ![]() Probabil că nu-ţi va mai funcţiona ASC-ul. Din moment ce una dintre maşini este prefacelift, iar cealaltă e facelift, componentele electronice nu sunt aceleaşi. Iar dacă una are ASC, iar alta are DSC, cel mai simplu este să păstrezi calculatorul tău de ABS şi ASC ca să-ţi meargă īn continuare ASC-ul şi ABS-ul. Dacă pui calculatorul de DSC, va trebui să schimbi şi toţi senzorii de la roţi şi va trebui să faci şi alte modificări. De exemplu, maşinile cu DSC au alte componente ale sistemului de frānare, aşa că este foarte dificil să treci la DSC dacă maşina are ASC din fabrică. as lasa vechiul calculator, dar din cate stiu motorul functioneaza dupa parametrii din computer... multumesc! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 04:09 PM |