![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 6-April 07 From: Bucuresti Member No.: 885 Car: E36 Engine: M50 325i ![]() |
Salutare,
problema este ca am incarcat instalatia cu freon si in maxim 2 luni il pierd. Cu toate ca cei care l-au umplut au verificat etansietatea cu aparatul ala si au zis ca e etans ca nu pierde pe nicaieri eu tot il pierd. Spuneti-mi si mie va rog un service specializat in ac care sa caute problema mai adanc nu doar sa bage rahatul ala de aparat care e praf din cate vad eu. Multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 1 Joined: 14-August 10 Member No.: 3,498 Car: E46 Engine: 320d 150cp ![]() |
Salut! Am o problema...am schimbat freonul dar degeaba...cand imi baga rece cum trebuie cand baga cald...stie cineva ce ar cauza aceasta problema? model 320d/2004
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 24 Joined: 10-June 09 From: Bucuresti Member No.: 2,800 Car: Z3 Engine: M44 1.9 140 pisici putere ![]() |
Salut! Am o problema...am schimbat freonul dar degeaba...cand imi baga rece cum trebuie cand baga cald...stie cineva ce ar cauza aceasta problema? model 320d/2004 Eu am aceiasi problema, valva de vaporizare infundata, trebuie demontat vaporizatorul din bord, curatat si apoi inlocuit dryer-ul. Aproximativ 400 ron manopera la care se mai adauga pretul dryer-ului (la E36 este 125ron cel mai ieftin) -------------------- BMW Z3 cu 140 de pisici putere
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 12:30 AM |