![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 56 Joined: 11-July 10 Member No.: 3,453 Car: BMW e46 Engine: 116 ![]() |
TA-TECHNIX, specialist în tuning cu sediul în Berlin, dispune de experienta în bransa tuning de aproape un deceniu. Clientii nostri apreciaza calitatea înalta si stilul
sport al tuturor produselor. TA-TECHNIX: - Made in Germania - Certificat TUV - Garantie Suspensii Fixe - Coboara 40/40mm, 60/40 mm, Kitul Contine: - 4 amortizoare Sport - 4 arcuri. Suspensii Reglabile - Kitul Contine: - 4 amortizoare reglabile Sport - 4 arcuri - Cheile pentru reglaj. Se poate regla intre 0-80 mm! Cu cat coboare mai jos cu atat creste rigiditatea. Arcuri Sport - 40/40mm Kitul Contine - 2 arcuri Sport fata - 2 arcuri sport spate. Amortizoare Sport - Amortizoare Sport Fata-Spate. Amortizoare mai scurte decat cele stock. Amortizoare de Serie - Amortizoare normale pe gaz pentru orice masina, calitate garantata. Bari de Rigidizare - Barele de rigidizare sunt facute din otel de înalta calitate - Bara rigidizare intre amortizoarele fata - rigidizare perfecta a masinii - stabilitate Exemplu : Kit Suspensie Reglabila BMW e46 - 280 Euro Exemplu : Kit Suspensie Fixa BMW e46 - 240 Euro Tel :0769698737 sau pm pt orice nelamurire |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
e34?ca se potrivesc
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 56 Joined: 11-July 10 Member No.: 3,453 Car: BMW e46 Engine: 116 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
pt e34 am doar suspensie fixa, 240 euro si coboara 4mm salut 4 cm (40 mm) cred ca vrei sa spui, nu-i asa? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 56 Joined: 11-July 10 Member No.: 3,453 Car: BMW e46 Engine: 116 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
exact Eu as vrea sa ii schimb la e34-ul meu (http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=8114) aici gasesti mai multe poze cu el, suspensia fata. Mi se pare prea inalta, iar amortizoarele pe fata ar trebui schimbate oricum. Pe spate sunt multumit de ea, adica nu as vrea sa o cobor, in acest caz cum ar trebui procedat? Sincer nici nu cred ca se mai poate cobori pe spate. Rotile vin perfect, oricum la pasajele de pe spate roata intra un pic sub caroserie, deci daca ar mai intra inca 4 cm... nu cred ca as mai putea pleca de pe loc, sau poate nu vad cum ar trebui facut.... deci ma poti corecta. Uita-te in poze te rog si spune-mi cum ar trebui procedat. Uita-te la pasaje... Sau lasa ca pun poze aici ... -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 06:46 PM |