![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Salutare din nou, vreau sa imi modific evacurea masinii, am un motor puternic de 1,6 cu evacurea originala si vreau sa imi pun unul si mai "puternic" 1,8is . ideea este ca vreau sa elimin ce este vechi si sa pun ceva mai nou, vreau sa elimin traseul vechi si sa merg pe ceva cu 5 mm mai mare, un 60mm cap coada. Ma gandeam la o intermediara sport de la magnaflow + o finala . Ideea este, se merita??? Multumesc anticipat.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
off: mario nu ma intelege gresit nu sunt sarcastic in nici un fel dar 1.6 puternic?...ce ai modificat la el?
on: ideea e buna...daca te accezi numai pe performante poti sa elimini ideea de intermediara sport si sa lasi teava in locul ei ar fi bine sa pui inox.... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 10:19 PM |