![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am si eu un e 34 alb hidramat.merge f bine.e de 1 an prin romania..e la mica publicitate. anuntul cu el optiuni cam zero.pretul este undeva pe la 1800 discutabil.
care e problema cu 2,4 td? ne am nascut cumva in smg sau steptronic? mai terminati cu impresiile astea ca nu sunteti pe bmwclub sa stati cu standardele sus. cutiile automate d ela bmw incepand cu ani 70 incoa sunt f bune.nu s performante .. dar nu stiu cine cauta performante de m 3 la un 24 td sau un 2500 benzina pt oras...deci nasu pe sus in alta parte eu am td automat si e super ok.,mai ales pt oras. si tu daca nu ai condus .nu te mai pronunta.primitiv esti tu ca ai votat cu basescu.nu cutia mea de viteza. doamne ce superficiali sunteti:PPoripilant huoooo This post has been edited by INTERCEPTOR: Jun 13 2010, 12:03 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Ciupanezu sa le luam pe rand ca sa ne intelegem.
1) La o masina mai veche nu iti intra in limp mode din cauza benzinei, sonde, bobine sau alte chesti. Ori merge ori nu. 2) Nu conteaza ca este o masina inchiriata sau personala, este o masina si atata. 3) Nu are nici o legatura cati km parcurge masina si nici modul de functionare. 4) O masina veche, nu trebuie sa fie in stare impecabila din punct de vedere tehnic ca sa fie misto, trebuie sa functioneze si atata, pentru asta a fost gandita, sa mearga si sa mearga. 5) Iar noul seria 5, daca nu are feedback, pentru ce sa-l iau, doar ca arata misto, si sunt in ton cu moda? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
eu am si e28 si e39, folosesc e28 ul ca masina de zi cu zi si e39 le la drum lung in weekend si concedii doar prefer mai mult e28 pt zi cu zi din 2 motive 1vizibilitate mai buna si mai simplu de parcat si strecurat prin trafic 2 costuri de intretinere mai mici nu vad de ce nu ar fi buna o masina veche pt zi cu zi intradevar mi ar place sa am e28 ul bibelou si sa il scot o data pe luna din garaj dar deocamdata nam garaj si nici bibelou nu e dar e o masina foarte buna Eu chiar nu am nici o problemă cu vizibilitatea din E39, iar parcările sunt foarte simple, cu orice maşină te obişnuieşti după ce o conduci o vreme. Sunt de acord în privinţa celui de-al doilea motiv, adică ai preferat să gândeşti raţional şi să foloseşti maşina cu care poţi merge mai ieftin zilnic. Pentru că o maşină veche, dacă o loveşti, va fi mai greu să o aduci la aceeaşi stare faţă de o maşină mai nouă. Şi pentru că o maşină mai nouă e un pic mai confortabilă decât una mai veche, iar pentru un om asta trebuie să conteze, calitatea vieţii. În plus, o maşină veche oferă o siguranţă mult mai redusă decât una modernă, aşa că pentru a merge zilnic contează şi asta. De ce să-ţi rişti viaţa zilnic când poţi beneficia de o siguranţă mai mare? E clar că poţi muri şi într-o maşină modernă, însă şansele sunt mai mici. Poate ca ai sa razi, dar o masina veche care se afla in starea in care se afla si masina ta, in cazul de fata un e28, pot sa garantez intr-o anumita masura ca e28 e mai fiabil decat e39. Eu sunt sigur că este la fel de fiabil, am încredere în marca BMW, însă n-ai de unde să ştii dacă este mai fiabil. De când am pus-o la punct, nimic nu mi-a mai picat, merge impecabil. Ciupanezu sa le luam pe rand ca sa ne intelegem. 1) La o masina mai veche nu iti intra in limp mode din cauza benzinei, sonde, bobine sau alte chesti. Ori merge ori nu. 2) Nu conteaza ca este o masina inchiriata sau personala, este o masina si atata. 3) Nu are nici o legatura cati km parcurge masina si nici modul de functionare. 4) O masina veche, nu trebuie sa fie in stare impecabila din punct de vedere tehnic ca sa fie misto, trebuie sa functioneze si atata, pentru asta a fost gandita, sa mearga si sa mearga. 5) Iar noul seria 5, daca nu are feedback, pentru ce sa-l iau, doar ca arata misto, si sunt in ton cu moda? 1. O maşină veche te poate lăsa în drum la fel de des precum o maşină mai nouă intră în limp mode. De ce te interesează aşa mult acest limp mode? Crezi că aşa păteşti zilnic cu o maşină modernă? Te asigur că te înşeli. 2. Ba contează foarte mult. Nefiind o maşină personală, nu a fost condusă şi îngrijită la fel ca una personală. Se poate compara vreodată o maşină de firmă cu una personală? Foarte, dar foarte rar. Majoritatea celor care au pe mână maşini de firmă le ucid, acelaşi lucru se întâmplă cu cele închiriate. 3. Fiabilitatea este influenţată de km parcurşi şi de regimul de funcţionare. 4. Acum depinde şi ce standarde ai. Dacă nu e în stare impecabilă, înseamnă că vei petrece mult timp sub ea decât în ea, că te va lăsa în drum, nu pera e bine aşa. 5. Am zis că nu are feedback în volan, în rest e o maşină genială. This post has been edited by Ciupanezu: Jun 16 2010, 10:49 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 03:28 AM |