![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am si eu un e 34 alb hidramat.merge f bine.e de 1 an prin romania..e la mica publicitate. anuntul cu el optiuni cam zero.pretul este undeva pe la 1800 discutabil.
care e problema cu 2,4 td? ne am nascut cumva in smg sau steptronic? mai terminati cu impresiile astea ca nu sunteti pe bmwclub sa stati cu standardele sus. cutiile automate d ela bmw incepand cu ani 70 incoa sunt f bune.nu s performante .. dar nu stiu cine cauta performante de m 3 la un 24 td sau un 2500 benzina pt oras...deci nasu pe sus in alta parte eu am td automat si e super ok.,mai ales pt oras. si tu daca nu ai condus .nu te mai pronunta.primitiv esti tu ca ai votat cu basescu.nu cutia mea de viteza. doamne ce superficiali sunteti:PPoripilant huoooo This post has been edited by INTERCEPTOR: Jun 13 2010, 12:03 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Da xox te-ai facut inteles, dar noi vorbeam de masini de strada nu de circuit, sa dam in ele pana nu mai pot.
Ti-ar conveni sa intre in limp mode asa din varii motive cand tu ai nevoie de masina, ca asa vrea ea? Sincer nu prea cred ca ar fi normar. Ciupanezu, hai sa fim seriosi ca nu suntem copii de scoala, stim cu toti ca masinile sunt facute din mii si mii de piese, dar cand intervine foarte multa electronica si nu mai esti tu stapan pe volan "covrig" deja este prea mult. Poate chestia asta tine si de modul de a conduce si perioada in care ai invatat sa conduci si de masinile pe care le-ai condus. Oricum daca vrei sa dezbatem chestia asa masini vechi vs masini noi ar trebuii sa ne vedem fata in fata. Asa vorbin sa ne aflam in treaba si nimic nu rezolvam nimic. Ii terminam topicul lui Dani care sincer nu cred ca a aflat mare lucru despre o posibila achizitie. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Da xox te-ai facut inteles, dar noi vorbeam de masini de strada nu de circuit, sa dam in ele pana nu mai pot. Ti-ar conveni sa intre in limp mode asa din varii motive cand tu ai nevoie de masina, ca asa vrea ea? Sincer nu prea cred ca ar fi normar. Ciupanezu, hai sa fim seriosi ca nu suntem copii de scoala, stim cu toti ca masinile sunt facute din mii si mii de piese, dar cand intervine foarte multa electronica si nu mai esti tu stapan pe volan "covrig" deja este prea mult. Poate chestia asta tine si de modul de a conduce si perioada in care ai invatat sa conduci si de masinile pe care le-ai condus. Oricum daca vrei sa dezbatem chestia asa masini vechi vs masini noi ar trebuii sa ne vedem fata in fata. Asa vorbin sa ne aflam in treaba si nimic nu rezolvam nimic. Ii terminam topicul lui Dani care sincer nu cred ca a aflat mare lucru despre o posibila achizitie. Eu de maşini de stradă vorbesc. În limp mode poate intra din cauza combustibilului, unei sonde lambda, unei bobine, chestii destul de banale. Şi totuşi era vorba de o maşină închiriată, aşa că nu o poţi compara cu o maşină personală. Gândeşte-te câţi km parcurge maşina aia şi în ce regim. Ca să încheiăm discuţia, eu nu sunt împotriva maşinilor vechi şi nici nu vroiam să pornesc o discuţie maşini vechi vs. maşini noi. După părerea mea, o maşină veche în stare impecabilă din punct de vedere tehnic e foarte mişto, dar nu ca maşină de zi cu zi. O maşină modernă este mai potrivită traficului aglomerat din perspectiva mea. Şi eu am condus noul seria 5 şi nu mi-a plăcut faptul că feedback-ul din volan era 0, însă maşina aia era atât de mişto în rest încât aş cumpăra-o şi mâine dacă mi-aş permite. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Eu de maşini de stradă vorbesc. În limp mode poate intra din cauza combustibilului, unei sonde lambda, unei bobine, chestii destul de banale. Şi totuşi era vorba de o maşină închiriată, aşa că nu o poţi compara cu o maşină personală. Gândeşte-te câţi km parcurge maşina aia şi în ce regim. Ca să încheiăm discuţia, eu nu sunt împotriva maşinilor vechi şi nici nu vroiam să pornesc o discuţie maşini vechi vs. maşini noi. După părerea mea, o maşină veche în stare impecabilă din punct de vedere tehnic e foarte mişto, dar nu ca maşină de zi cu zi. O maşină modernă este mai potrivită traficului aglomerat din perspectiva mea. Şi eu am condus noul seria 5 şi nu mi-a plăcut faptul că feedback-ul din volan era 0, însă maşina aia era atât de mişto în rest încât aş cumpăra-o şi mâine dacă mi-aş permite. Poate ca ai sa razi, dar o masina veche care se afla in starea in care se afla si masina ta, in cazul de fata un e28, pot sa garantez intr-o anumita masura ca e28 e mai fiabil decat e39. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 06:20 PM |