![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am si eu un e 34 alb hidramat.merge f bine.e de 1 an prin romania..e la mica publicitate. anuntul cu el optiuni cam zero.pretul este undeva pe la 1800 discutabil.
care e problema cu 2,4 td? ne am nascut cumva in smg sau steptronic? mai terminati cu impresiile astea ca nu sunteti pe bmwclub sa stati cu standardele sus. cutiile automate d ela bmw incepand cu ani 70 incoa sunt f bune.nu s performante .. dar nu stiu cine cauta performante de m 3 la un 24 td sau un 2500 benzina pt oras...deci nasu pe sus in alta parte eu am td automat si e super ok.,mai ales pt oras. si tu daca nu ai condus .nu te mai pronunta.primitiv esti tu ca ai votat cu basescu.nu cutia mea de viteza. doamne ce superficiali sunteti:PPoripilant huoooo This post has been edited by INTERCEPTOR: Jun 13 2010, 12:03 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Luna trecuta am fost in Germania cu varul meu (unii il stiti), sa-si cumpere masina.
Povestea incepe foarte cunoscut, asa-i? Doar ca el si-a luat un passat cc cu 14.000 km, cu garantie si toate alea. Deci nu cazan. Din intamplare, echipa care o coordoneaza la continental a scris softul pentru sistemul de directie al masinii. Mi-a explicat pe drum cat de complex e sistemul asta. Volanul nu mai revine pe pozitie din cauza mecanicii, e actionat doar de servomotoare. Iar softul care le controleaza e testat si ras-testat sa nu pice. Si nu pica, mai ales ca are si sisteme de backup pentru cazul in care pica vreo componenta electronica. In concluzie, o masina foarte desteapta. Iar asta doar pentru ca e gandita sa ofere mult mai multa siguranta decat una veche. Si eu sunt pro masini vechi dar... As da oricand mecanica si feed-back-ul unei masini vechi pe un sistem la zi, actual, care are mai multa grija de mine decat 3 imbinari de metal. Just my 2 cents. PS: dupa ce am ajuns cu avionul acolo am inchiriat un seria 1 si-am reusit sa-l bagam in limp mode dupa vreo suta de km de autostrada mersi cu 200+ km/h (evident unde puteam, in rest am respectat restrictiile - n-aveam chef nici unul din noi de amenzi), si nu-i prima oara cand citesc/vad bmw-uri noi care intra in limp mode din varii motive. Ce am subliniat mai sus, e ca masina are grija de tine. Nu-i un lucru rau cand se intampla. Poate ca e frustrant sa nu se mai tureze ori sa mai mearga motorul cat sa iesi de pe autostrada DAR e pentru binele tau. Iar asta nu-si dau multi seama si le injura, stiu un caz concret cu un bizon din iasi cu seria 5 care dupa ce nu mai vroia sa mearga peste 2000rpm, ii spunea ca tre sa mearga la dealer. Omu nu pricepea in ruptul capului de ce. Ca doar e masina noua nene, pemfeu. Poftim. I-am zis sa-si inchida masina s-o lase 5 minute (am citit cand a patit robert asta cu x5-ul, am banuit ca-i aceeasi problema) si cand i-a dat start a pornit iar in parametri normali. Probabil si-a facut o recalibrare ori nu i-a convenit ei ceva pe undeva. In fine. Sper ca m-am facut inteles. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 01:13 AM |