![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am si eu un e 34 alb hidramat.merge f bine.e de 1 an prin romania..e la mica publicitate. anuntul cu el optiuni cam zero.pretul este undeva pe la 1800 discutabil.
care e problema cu 2,4 td? ne am nascut cumva in smg sau steptronic? mai terminati cu impresiile astea ca nu sunteti pe bmwclub sa stati cu standardele sus. cutiile automate d ela bmw incepand cu ani 70 incoa sunt f bune.nu s performante .. dar nu stiu cine cauta performante de m 3 la un 24 td sau un 2500 benzina pt oras...deci nasu pe sus in alta parte eu am td automat si e super ok.,mai ales pt oras. si tu daca nu ai condus .nu te mai pronunta.primitiv esti tu ca ai votat cu basescu.nu cutia mea de viteza. doamne ce superficiali sunteti:PPoripilant huoooo This post has been edited by INTERCEPTOR: Jun 13 2010, 12:03 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu ai de unde să ştii cāte sute de mii de km aveau maşinile alea şi cāte ore de funcţionare.
Piese de electronică? Debitmetru, senzor de la axa cu came, sondă lambda. Īnţeleg că ai schimbat doar rotorul, īnsă poate nu mergi prea mult cu E28-ul din cauză că ai altă maşină sau pur şi simplu ai avut noroc. Nu astfel se emit judecăţi cu privire la fiabilitatea unei īntregi generaţii de maşini. Corect este să vezi fiabilitatea unei maşini noi, nu a unor, īn mare parte, cazane cu sute de mii de km aduse din Germania pentru că erau mai ieftine decāt alte maşini similiare dar īn stare bună. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 04:10 PM |