![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am si eu un e 34 alb hidramat.merge f bine.e de 1 an prin romania..e la mica publicitate. anuntul cu el optiuni cam zero.pretul este undeva pe la 1800 discutabil.
care e problema cu 2,4 td? ne am nascut cumva in smg sau steptronic? mai terminati cu impresiile astea ca nu sunteti pe bmwclub sa stati cu standardele sus. cutiile automate d ela bmw incepand cu ani 70 incoa sunt f bune.nu s performante .. dar nu stiu cine cauta performante de m 3 la un 24 td sau un 2500 benzina pt oras...deci nasu pe sus in alta parte eu am td automat si e super ok.,mai ales pt oras. si tu daca nu ai condus .nu te mai pronunta.primitiv esti tu ca ai votat cu basescu.nu cutia mea de viteza. doamne ce superficiali sunteti:PPoripilant huoooo This post has been edited by INTERCEPTOR: Jun 13 2010, 12:03 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Sunt făcute la fel.
Nu poţi emite păreri cu privire la fiabilitate fără să fi avut un BMW nou. Majoritatea BMW-urilor sh din ţară au sute de mii de km, iar proprietarii români nu le întreţin corespunzător, normal că nu sunt fiabile. Nu ai cum să eviţi lucrurile electronice. Suntem înconjuraţi de electronică, iar acest lucru este pozitiv. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 04:09 PM |