![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Este vorbe de un 524td e34 din 1989 cu sistemul de injectie modifica, in linkul ce urmeaza veti vedea si un video facut de mine astazi:
http://www.youtube.com/watch?v=LbG4INpF0Ks Ce parere aveti? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
O sa pun dar astazi am fost prea ocupat..., de pornit porneste foarte usor chiar si fara bujii, si da,pompa este de turbo diesel cat si de aspirat, nu am masurat nimic, am pus niste injectoare de rezerva pe pompa, asta fiind pe bancul de proba, am vazut ca deschid frumos si am zis sa incerc.
De performante nu pot spune nimic, nu am cardan... ![]() Ca sa stie toata lumea, cu o pompa in linie motorul porneste foarte usor fata de cea rotativa, putere are cata vrei dar nu se tureaza asa repede si brusc ca una rotativa,urca mai incet dar sigur. @ Tomado cu opritorul si acceleratia nu am facut nimic deocamdata, nu sunt puse astazi deaba am pornito,la acceleratie deja am agndito cum o sa fie, si la opritor vreau sa ii pun un motoras electric sa actioneze acolo sau un cablu de soclu de dacie sau de oltcit isi face treaba si ami bine si mai simplu, acum ce sa zic multi ar considera ca e o tiganie, ideea este sa merg cu ea si sa porneasca la sfert, cealalta deodata a luato dracu, dadeam la automat de imi veanea rau la cald pana pornea,la rece pornea la sfert uneori, sau dadeai cateva secunde acolo, oricum cu timpul se agrava rau de tot This post has been edited by Dani88br: Jun 1 2010, 10:14 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 03:45 AM |