![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 231 Joined: 9-April 08 From: Oradea - Les Member No.: 1,574 Car: E32 Engine: 2,5 tds ![]() |
Nu am spus la nimeni nimic pana acum, dar a venit momentul sa dau cartile pe fata. Din martie anul acesta am si un urs coupe fost 1.8 actual 2.5. Motorul m20b25 l-am luat de pe un urs accidentat care a stat 4 ani. Ieri am dat prima cheie dupa ce am montat motorul pe ursul meu si am unele probleme.
Prima ar fi cam mult fum negru pe evacuare, dupa aceea ar mai fi si un mers cam nashpa adica merge in 4 sau 5 si dupa aia merge perfect si tot asa. Am fost la o tura cu el si in a 3a incepe sa intrerupa si sa smuceasca. Dupa ce am ajuns acasa a inceput sa moara in telantiu, nu tot timpul si turatia in relanti e undeva la 500 rpm(dupa turometru) dar dupa sunet pare sa fie undeva la 8-900 rpm. Am uitat sa spun ca pompa de benzina e de la un opel omega 2.0i. Cea originala a fost furata. Mai e ceva. Langa mufa ce la ecu mai e o mufa mica cu 2 sau 3 pini.Instalatia de pe ursul meu nu are corespundent la mufa aceea. Unde vin legate acele fire? Astept pareri despre cum as putea rezolva problema. Multumesc anticipat. -------------------- O vorba veche...
"Nu viteza ucide...ci lipsa de experienta si deciziile proaste" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Cam aceleasi simptome le aveam si eu, era membrana regulatorului de presiune sparta. Scoate-i furtunul de vacuum in timp ce merge motorul si daca curge benzina e dus. Cel de m30 e la 3 bari, teoretic iti trebuie de 2,5 bari dar de o proba merge si asa.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 02:19 PM |