![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 231 Joined: 9-April 08 From: Oradea - Les Member No.: 1,574 Car: E32 Engine: 2,5 tds ![]() |
Nu am spus la nimeni nimic pana acum, dar a venit momentul sa dau cartile pe fata. Din martie anul acesta am si un urs coupe fost 1.8 actual 2.5. Motorul m20b25 l-am luat de pe un urs accidentat care a stat 4 ani. Ieri am dat prima cheie dupa ce am montat motorul pe ursul meu si am unele probleme.
Prima ar fi cam mult fum negru pe evacuare, dupa aceea ar mai fi si un mers cam nashpa adica merge in 4 sau 5 si dupa aia merge perfect si tot asa. Am fost la o tura cu el si in a 3a incepe sa intrerupa si sa smuceasca. Dupa ce am ajuns acasa a inceput sa moara in telantiu, nu tot timpul si turatia in relanti e undeva la 500 rpm(dupa turometru) dar dupa sunet pare sa fie undeva la 8-900 rpm. Am uitat sa spun ca pompa de benzina e de la un opel omega 2.0i. Cea originala a fost furata. Mai e ceva. Langa mufa ce la ecu mai e o mufa mica cu 2 sau 3 pini.Instalatia de pe ursul meu nu are corespundent la mufa aceea. Unde vin legate acele fire? Astept pareri despre cum as putea rezolva problema. Multumesc anticipat. -------------------- O vorba veche...
"Nu viteza ucide...ci lipsa de experienta si deciziile proaste" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu m-am atins de M20-uri, nu stiu daca se pupa regulatorul de presiune: 1. daca s-o potrivi fizic. 2. daca are aceiasi parametri.
Sonda... cu un ohmmetru... ar trebui sa aiba anumite valori ale rezistentei la cald/ la rece. Dar nu le stiu. Mai simplu e sa-i scoti conectorul. Daca motorul isi schimba radical mersul sau chiar moare, sunt sanse ca sa fie OK. Daca vine putina benzina pe retur e cam dubios. E bine totusi ca vine ![]() Scrii in acelasi timp cu mine!! Te urmaresc, ca nu tii cu basescu. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 231 Joined: 9-April 08 From: Oradea - Les Member No.: 1,574 Car: E32 Engine: 2,5 tds ![]() |
Nu m-am atins de M20-uri, nu stiu daca se pupa regulatorul de presiune: 1. daca s-o potrivi fizic. 2. daca are aceiasi parametri. Sonda... cu un ohmmetru... ar trebui sa aiba anumite valori ale rezistentei la cald/ la rece. Dar nu le stiu. Mai simplu e sa-i scoti conectorul. Daca motorul isi schimba radical mersul sau chiar moare, sunt sanse ca sa fie OK. Daca vine putina benzina pe retur e cam dubios. E bine totusi ca vine ![]() fizic se potriveste iar ca performante nu stiu. filtrul e nou nout. treaba cu schimbatul mersului la scoaterea si punerea mufei pe sonda e relativa...la e 32 scoteam mufa si crestea turatia relantiului, la 2.5 nu am incercat... am curatat tot ce era de curatat. mai departe...... -------------------- O vorba veche...
"Nu viteza ucide...ci lipsa de experienta si deciziile proaste" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 04:56 PM |