![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am vrut sa vand masina insa m am hotarat sa refac mot si s anu mai vand nimic
am desfacut tot si placut si uimit si surprins nu a fost nevoie decat de segmenti totul este luna nu am gasit calamina sau cine stie ce depuneri prin motor. am cumparat segmanti am schimbat semeringurile de supapa am planat chiulasa am facut scaunele la supape.am dus injectoarele la curatat si verificat functioneaza la 150 bari acuma mai ramane sa si reusesc sa le pun la loc:PP dar reusesc eu sa fac puzzle ul . ai schimb bara de conexiune bucsile la bratele superioare cele mari capetele d ebara uleiul filtrul filtru de aer amortizoarele spate..si cam atata apoi dupe ce refac mot o sa vad cum stau cu aerul conditionat si ceva conducte pe la care mai curge ulei de servo.posibil sa trebuiasca doar stranse sau schimbate. This post has been edited by INTERCEPTOR: May 4 2010, 06:15 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
acum cine stie, ma gandesc ca este un motor batran si nu il mai intereseaza ce ulei ii pui, numai sa aiba si sa se unga
![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 06:31 PM |