Problema la e39 525d 2003, Ma trezesc ca nu mai am baterie din ce in ce mai des |
Problema la e39 525d 2003, Ma trezesc ca nu mai am baterie din ce in ce mai des |
Apr 12 2010, 09:15 AM
Post
#1
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 136 Joined: 12-July 07 From: Buzau Member No.: 1,016 Car: 525d Engine: 2500cc 163cp |
Am un 525d cu navi mare , magazie 6cd, multe becuri pe interior (carora l-am si scos becurile crezand ca rezolv problema), alarma originala bmw. Problema e ca ma trezesc din ce in ce mai des ca nu mai am baterie si tre sa o conectez cu cabluri sa o pornesc.
Am verificat urmatoarele: -releul incarca deci e in regula -am scos toate becurile din masina si din usi si portbagaj pt ca porneau ori de cate ori deschideam o usa -nu imi suna alarma de nebuna -mi se pare aiurea ca imi porneste displeiul si ventilatia la prima treapta chiar inainte sa se stinga becu ca sa ii pot da la automat. E normal? -si alta ciudatenie cand deschid usile cateodata imi sta displeiul aprins fara imagine si dupa ce le inchid se stinge si el. E normal? CE mai ramane de facut ca nu am dat 10000euro pe masina sa stau cu cablurile in portbagaj? A mai avut cineva problema asta si a rezolvat-o? |
|
|
Apr 12 2010, 11:03 AM
Post
#2
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Doar nu crezi că rămâi fără baterie pentru că se deschideau becurile de la uşi şi plafonierele.
E normal să pornească ventilaţia dacă ai lasat-o pornită atunci când ai oprit motorul ultima oară. E normal să se întâmple aşa cu display-ul, n-are nici o legătură un consumator cu acel display. Cât ai dat pe maşină nu are nici o relevanţă, puteai să dai şi 100 000 €, astfel de probleme apar la orice maşină. Dacă vrei să rezolvi, mergi la un electrician auto ca să verifice exact ce consumator ai. Consumul becurilor care se aprind pentru câteva secunde atunci când intri şi ieşi din maşină este total irelevant. Bateria sigur e bună? |
|
|
Apr 12 2010, 12:02 PM
Post
#3
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 136 Joined: 12-July 07 From: Buzau Member No.: 1,016 Car: 525d Engine: 2500cc 163cp |
Doar nu crezi că rămâi fără baterie pentru că se deschideau becurile de la uşi şi plafonierele. E normal să pornească ventilaţia dacă ai lasat-o pornită atunci când ai oprit motorul ultima oară. E normal să se întâmple aşa cu display-ul, n-are nici o legătură un consumator cu acel display. Cât ai dat pe maşină nu are nici o relevanţă, puteai să dai şi 100 000 €, astfel de probleme apar la orice maşină. Dacă vrei să rezolvi, mergi la un electrician auto ca să verifice exact ce consumator ai. Consumul becurilor care se aprind pentru câteva secunde atunci când intri şi ieşi din maşină este total irelevant. Bateria sigur e bună? 1.Intru si ies cand sta peloc de multe ori si ma batut gandu ca cele 4 becuri aprinse macina bateria. 2.cand opresc motorul nu las ventilatia pornita si sting si monitorul dar cand o repornesc se aprind singure 3.Am avut un e34 525i cu care s-a ajuns la 262000 si caruia nu i-am schimbat decat cauciucurile si franele si care l-am vandut cu 3300 ca na astai anu si la asta care e mai nou nu ma asteptam la asa ceva. 4. Mai bine aflu parerea celor patiti inainte sa se apuce toti magicienii sa isi incurce degetele prin fire. 5. partea cu becurile sunt deacord cu tine dar la nervi mi s-a parut o idee buna 6. am dat un sac de bani pe o varta noua care mia facut la fel cu cea originala si colac peste pupaza dupa ce le-am verificat cea de bmw era mai buna decat varta la amperaj chiar si dupa atata folosinta. cea de bmw are led de avertizare si atunci cand nu porneste motorul becul e verde deci foarte buna (aici nu inteleg ) This post has been edited by Radu46: Apr 12 2010, 12:04 PM |
|
|
Apr 12 2010, 09:51 PM
Post
#4
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
1.Intru si ies cand sta peloc de multe ori si ma batut gandu ca cele 4 becuri aprinse macina bateria. 2.cand opresc motorul nu las ventilatia pornita si sting si monitorul dar cand o repornesc se aprind singure 3.Am avut un e34 525i cu care s-a ajuns la 262000 si caruia nu i-am schimbat decat cauciucurile si franele si care l-am vandut cu 3300 ca na astai anu si la asta care e mai nou nu ma asteptam la asa ceva. 4. Mai bine aflu parerea celor patiti inainte sa se apuce toti magicienii sa isi incurce degetele prin fire. 5. partea cu becurile sunt deacord cu tine dar la nervi mi s-a parut o idee buna 6. am dat un sac de bani pe o varta noua care mia facut la fel cu cea originala si colac peste pupaza dupa ce le-am verificat cea de bmw era mai buna decat varta la amperaj chiar si dupa atata folosinta. cea de bmw are led de avertizare si atunci cand nu porneste motorul becul e verde deci foarte buna (aici nu inteleg ) 1. Nu este un consum destul de mare încât să rămâi fără baterie. 2. E normal oricum. 3. După cum ţi-am spus, orice maşină poate avea probleme tehnice. 4. Păi mergi la un electrician bun, nu la orice fraier. Un electrician priceput poate să-şi dea seama imediat ce consumatori ai. Sau dacă ai puţin spirit tehnic, procedează aşa cum a explicat bartro. 5. 6. Eşti sigur că problema e de încărcare? A pornit întotdeauna după ce ai pus bateria la redresor? S-ar putea să nu fie o problemă de consumatori ci o problemă cu modul EWS sau cip-ul din cheie. Bornele de la baterie nu sunt oxidate? Ar merge şi un tester ca să fii sigur. Dacă există vreo problemă cu modul EWS (imobilizatorul) sau vreo cheie, le vei vedea pe tester. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 1st June 2024 - 10:19 PM |