![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-a murit bateria la E34 cred ca e a 2a mortaciune, asta o aveam de la cineva, nu stiu ce era de capul ei, mai schimbasem una inainte ca avusesem niste consumatori de la o alarma veche care imi goleau bateria daca nu miscam masina 6 zile.
Ma uit acum pe realoem, de fapt pe bmwfans si vad ca exista pt codul meu de caroserie 3 capacitati, 50 Ah, 65 Ah si 75 Ah http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Seda...battery_filled/ Intrebarea mea este, de ce capacitate sa cumpar? Motorizarea este M50B25 (525i 24V fara vanos) Oscilez intre 65 si 75 si nu stiu ce sa aleg.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 12-June 06 From: Suceava Member No.: 336 Car: E39 Engine: Modded M52 2,5l 200cp+ ![]() |
Mi-a murit bateria la E34 cred ca e a 2a mortaciune, asta o aveam de la cineva, nu stiu ce era de capul ei, mai schimbasem una inainte ca avusesem niste consumatori de la o alarma veche care imi goleau bateria daca nu miscam masina 6 zile. Ma uit acum pe realoem, de fapt pe bmwfans si vad ca exista pt codul meu de caroserie 3 capacitati, 50 Ah, 65 Ah si 75 Ah http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Seda...battery_filled/ Intrebarea mea este, de ce capacitate sa cumpar? Motorizarea este M50B25 (525i 24V fara vanos) Oscilez intre 65 si 75 si nu stiu ce sa aleg.. Am de 95Ah si 850A curent la pornire...oricum benzinarele nu au nevoie de asa ceva. Oricum is eu am ramas odata iarna asta insa am pus-o la redresor si nicio pb ![]() ![]() -------------------- BMW 523i, Mgnaflow Cat. & FK exhaust, Short-Shifter, 170cp+
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Eu am luat curent de la alta masina si m-am plimbat vreo jumate de ora sa o incarc si tine acum. Problema e daca sta ceva de genul 7 - 10 zile se descarca...
E a doua oara iarna asta cand am lasat-o o perioada asa lunga nepornita si mi-a facut figura.. This post has been edited by Piovra: Feb 6 2010, 12:04 AM |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Eu am luat curent de la alta masina si m-am plimbat vreo jumate de ora sa o incarc si tine acum. Problema e daca sta ceva de genul 7 - 10 zile se descarca... E a doua oara iarna asta cand am lasat-o o perioada asa lunga nepornita si mi-a facut figura.. Nu bateria e de vina, ci consumatorul. Si eu cu cealalta masina aveam (si nu am rezolvat-o) aceeasi problema, si cu baterie noua daca nu poneam masina dupa 3-4 zile trebuia sa pun bateria pe redresor. Daca o porneam zilnic nu era nicio problema, ani de zile am pornit-o aproape zilnic si n-am avut probleme, nici cu baterie noua nici cu baterie veche. Dar cum o lasam 3-4 zile nepornita cum o gaseam cu bateria descarcata. La BMW am bateria cu care am cumparat-o acum 3 ani si n-am avut nicio problema cu ponirea pana acum nici dupa ce-am lasat-o 3 saptamani fara sa-i pornesc motorul. Si anul asta am fost o saptamana la ski la Brasov exact in saptamana cea mai geroasa, cand au fost -30 de grade cam in fiecare noapte. In fiecare dimineata a luat-o la prima cheie. Rezolva problema cu consumatorul care iti consuma bateria, nu rezolvi nimic cu o baterie noua. Cred ca nici nu ai nevoie de alta baterie. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Da, asa cred si eu, inca nu am masurat ce si cum, am tot bateria veche, si cat timp merg cu masina si nu sta 4-5 zile n-are nici o treaba. Voi masura acum ca a venit vreme mai frumoasa.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 10:55 AM |