![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Caut in Bucuresti un service / mecanic care are aparat de vacuum sa traga lichidul de frana tot afara in mod profesional.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Te referi la avantajul faţă de aerisirea cu pedale?
Se aeriseşte mai eficient şi nu se uzează nişte garnituri. Atunci cānd aeriseşti cu pedale, pedala de frānă ajunge īntr-o poziţie īn care altfel nu ar ajunge. This post has been edited by Ciupanezu: Mar 23 2010, 12:36 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Te referi la avantajul faţă de aerisirea cu pedale? Nu, varianta cu pedala trebuie evitat la masini cu km multi. Unde am inlocuit eu lichid de frana, au dat jos capac de pe rezervor de lichid de pe pompa, si in locul capacului au insurubat un capac care era legat cu un device. In device ala se pune lichid de frana, si device apoi introduce lichid in rezervor de masina cu o presiune mica. Adica, se leaga device-ul, si apoi se slabeste cat un aerisitor la o frana. Din cauza presiune aplicat pe sistem, la aerisitor iese lichidul veche si din device intre lichid noua in rezervor de masina. Procedura este repetat la toate 4 frane. Deci nu e cu vacuum, nu e cu pedale, e inlocuire de lichid cu presiune. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 01:54 PM |