![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 15-October 09 Member No.: 2,997 Car: e34, e36 Engine: M50 ![]() |
Motorul, cutia si transmisia, diferential, jantele, sistemul de franare s-au vandut, dar mai raman urmatoarele:
- kit spoilere M5 (fata, spate), praguri, instalatie spalat faruri si proiectoare - 500 euro - suspensie M5 (in stare foarte buna) - 400 euro - interior complet (scaune, banchete, fete de usi,plafon si alte maruntisuri) - 500 euro - volan M5 fara airbag - 100 euro - bord M5 (in mile, dar are si km trecuti pe cadran) - 100 euro - alte maruntisuri (butoane geamuri, macarale electrice, climatizarea etc.)...sunati Preturile sunt discutabile mai ales ca nu mai pot tine masina in garaj. Silviu - 0767.706.111 Pentru poze clock mai jos: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=62096 This post has been edited by altrixkk: Oct 15 2009, 01:50 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 15-October 09 Member No.: 2,997 Car: e34, e36 Engine: M50 ![]() |
Imi pare rau ca nu ti-am raaspuns mai devreme dar se pare ca nu mai primesti avertizare pe mail cand se posteaza pe anunt.
Din cate stiu (si imi place sa cred ca am dreptate) singura diferenta intre un amortizor normal de spate si cel self leveling, este faptul ca are o gaura la baza unde se mufeaza o conducta, prin intermediul careia se modifica presiunea lichidului hidraulic din interiorul amortizorului. Printr-un simplu dop aplicat si prin incarcarea amortizorului cu lichid hidraulic, ai un amortizor normal de M ![]() Daca mai aveti intrebari, va rog sa sunati...mai greu cu activitatea de forum... PS: Suspensia self leveling a fost montata numai pe partea din spate la modelele E34 M5 si unele variante de touring. This post has been edited by altrixkk: Feb 25 2010, 09:01 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:24 AM |