![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
caut motor pt. e12-le meu de ceva vreme.
m-am hotarat la un 2.5 12 valve initial. cam tot ce am gasit e pe la 20 mil. si mi se pare cam scump. m-am mai gandit si la un m30 de 3500 si la m50b25 problema e ca treb. sa ma hotarasc si nu stiu cu naiba ar fi mai bine. am gasit zilele aste un 24 valve nonvanos 2500cc in bani buni si motor bun, verificat, ascultat, etc.. variantele ar fi: 1. 2500 12 v 2. 2500 24 v 3. 3500 12 v acu fiecare are av. si dezavantaje. -daca merg pe varianta 2500 in 12 v am avantajul ca nu tre sa modific nimic. am m20 pe masina. practic il scot pe asta si-l pun pe ala. in plus ar fi senzoriide motronic cu care nu prea sunt lamurit, da in fine...nu e problema majora -in pretul asta pot sa iau m50, chiar daca nu e cuser m50 pe 12 e totusi un motor superior. varianta asta implica ceva modificari: alti suporti, cutia de m20 nu cred ca mai vine( pareri am vazut si pro si contra) -m30b35 pot sa-l iau la 10 mil. cu tot cu cutie, cardan, chiar si grup. am gasit un e34 pe care l-as putea imparti cu varu-meu care are nevoie de interior si piese de caroserie. toata masina neinmatriculata la 500 euro. la sta ma sperie ca nu pot sa-i fac fata cu benzina. masina mea e masina de uz curent!!! deci, astept pareri, poate as ama hotatasc in pana mea... multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
2,5 M20 sau 3,5 M30 sincer nu cred ca ar fi diferenta foarte mare de consum intre ele,undeva la maxim 2 litri,acum tu stii mai bine ce si cum.Ca fiabilitate M30 mi se pare un pic in fata lui M20.Vanos si alte nebunii nu stiu daca se merita.
Legat de consum,conteaza extrem de mult si in ce stare e motorul va dau exemplul meu: -BMW E30 323i fostul motor in stare destul de buna,debitmetru sigilat mers in general in trafic mixt(sa zic 30-40% aglomerat restul liber) maxim 15% minim catre 12 -BMW E46 325ti actualul la fel motor cu km putini,mers mai mult in trafic lejer ,momentan am 12,6% pe bord real undeva pe la 13% cand a fost frig cred ca 15% in ambele cazuri stilul de mers normal-schimbat normal in 3000-3500 si unde se putea dat cate un 5-6000. daca ai mult de mers in aglomeratie cred ca M20 2,5 e recomandat,altfel M30 as zice. PS:inca ceva important,daca am de parcurs o distanta mica nu folosesc masina ![]() Era un citat in manualul de Oltcit ceva de genu parcurgerea unor trasee mai mici de 5 km(??!) poate duce la cresterea consumului cu pana la 300%!!!!! logic motor cu racire pe aer dura ceva pana il incalzeai ![]() This post has been edited by alex230ro: Feb 19 2010, 07:59 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th July 2025 - 06:47 PM |