![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
caut motor pt. e12-le meu de ceva vreme.
m-am hotarat la un 2.5 12 valve initial. cam tot ce am gasit e pe la 20 mil. si mi se pare cam scump. m-am mai gandit si la un m30 de 3500 si la m50b25 problema e ca treb. sa ma hotarasc si nu stiu cu naiba ar fi mai bine. am gasit zilele aste un 24 valve nonvanos 2500cc in bani buni si motor bun, verificat, ascultat, etc.. variantele ar fi: 1. 2500 12 v 2. 2500 24 v 3. 3500 12 v acu fiecare are av. si dezavantaje. -daca merg pe varianta 2500 in 12 v am avantajul ca nu tre sa modific nimic. am m20 pe masina. practic il scot pe asta si-l pun pe ala. in plus ar fi senzoriide motronic cu care nu prea sunt lamurit, da in fine...nu e problema majora -in pretul asta pot sa iau m50, chiar daca nu e cuser m50 pe 12 e totusi un motor superior. varianta asta implica ceva modificari: alti suporti, cutia de m20 nu cred ca mai vine( pareri am vazut si pro si contra) -m30b35 pot sa-l iau la 10 mil. cu tot cu cutie, cardan, chiar si grup. am gasit un e34 pe care l-as putea imparti cu varu-meu care are nevoie de interior si piese de caroserie. toata masina neinmatriculata la 500 euro. la sta ma sperie ca nu pot sa-i fac fata cu benzina. masina mea e masina de uz curent!!! deci, astept pareri, poate as ama hotatasc in pana mea... multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Motronic e destul de avansat, tu parca ai 8 cilindri, cand m30 are 6 ... Deci, daca tai un sfert din motorul tau astfel incat sa ai v6 ti-ar lua cam 17% nu ? biggrin.gif E mai puţin avansat decāt injecţia de pe maşina mea, mai ales că am şi dublu vanos. Din moment ce sunt motoare diferite, diferenţa n-ar fi proporţională. Ştii ceva dar nu chiar tot. ![]() Nikasil-ul reacţiona cu sulful din benzina proastă, fapt care ducea la distrugerea blocului. Problema a persistat pānă īn '98. Cele fabricate īncepānd cu nu ştiu ce lună din '98 nu mai au această problemă. Deci masina mea mai grea (1625kg) cu motor batran de 3,0 si cutie automata consuma un pic mai putin decat a ta. LE: M52B20 vanos 200E : http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...st&p=113803 mai putin Ecu. Dar n-ai 3.5 litri. ![]() Probabil că nici nu mergi la fel, eu merg turat oriunde am loc. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 10:22 AM |