![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
caut motor pt. e12-le meu de ceva vreme.
m-am hotarat la un 2.5 12 valve initial. cam tot ce am gasit e pe la 20 mil. si mi se pare cam scump. m-am mai gandit si la un m30 de 3500 si la m50b25 problema e ca treb. sa ma hotarasc si nu stiu cu naiba ar fi mai bine. am gasit zilele aste un 24 valve nonvanos 2500cc in bani buni si motor bun, verificat, ascultat, etc.. variantele ar fi: 1. 2500 12 v 2. 2500 24 v 3. 3500 12 v acu fiecare are av. si dezavantaje. -daca merg pe varianta 2500 in 12 v am avantajul ca nu tre sa modific nimic. am m20 pe masina. practic il scot pe asta si-l pun pe ala. in plus ar fi senzoriide motronic cu care nu prea sunt lamurit, da in fine...nu e problema majora -in pretul asta pot sa iau m50, chiar daca nu e cuser m50 pe 12 e totusi un motor superior. varianta asta implica ceva modificari: alti suporti, cutia de m20 nu cred ca mai vine( pareri am vazut si pro si contra) -m30b35 pot sa-l iau la 10 mil. cu tot cu cutie, cardan, chiar si grup. am gasit un e34 pe care l-as putea imparti cu varu-meu care are nevoie de interior si piese de caroserie. toata masina neinmatriculata la 500 euro. la sta ma sperie ca nu pot sa-i fac fata cu benzina. masina mea e masina de uz curent!!! deci, astept pareri, poate as ama hotatasc in pana mea... multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
@bart: 2.3 nu mai pastrez decat daca iau tot m20 ca sa folosesc cateva repere care sunt noi pe al meu
oricum nu e trecut in acte. cel mai putin imi consuma vara 12-13 in oras, iarna haleste si 20 pe distante scurte @sox: eu am emotii cu m50 pe e12. cine draq imi pune mie v8 pe e 12, in timp util si fara n modificari? eu nu am masina de rezerva, deci nu se pune problema de "proiect". nu-mi permit efectiv sa fac pionierat. @iorgos: e12 e mai usor cu 100 de kg decat e34 la aceiasi motorizare. cu un 3.5 nu scap sub 20 in oras pe trafic aglomerat. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
@bart: 2.3 nu mai pastrez decat daca iau tot m20 ca sa folosesc cateva repere care sunt noi pe al meu Am zis pastrezi, acolo sub capota ![]() Nu cred ca o sa ia chiar 20% M30B35. LE: Daca nu poti fara masina, 2500 12V e singura solutia. This post has been edited by bartro: Feb 16 2010, 08:35 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 10:44 AM |