![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
caut motor pt. e12-le meu de ceva vreme.
m-am hotarat la un 2.5 12 valve initial. cam tot ce am gasit e pe la 20 mil. si mi se pare cam scump. m-am mai gandit si la un m30 de 3500 si la m50b25 problema e ca treb. sa ma hotarasc si nu stiu cu naiba ar fi mai bine. am gasit zilele aste un 24 valve nonvanos 2500cc in bani buni si motor bun, verificat, ascultat, etc.. variantele ar fi: 1. 2500 12 v 2. 2500 24 v 3. 3500 12 v acu fiecare are av. si dezavantaje. -daca merg pe varianta 2500 in 12 v am avantajul ca nu tre sa modific nimic. am m20 pe masina. practic il scot pe asta si-l pun pe ala. in plus ar fi senzoriide motronic cu care nu prea sunt lamurit, da in fine...nu e problema majora -in pretul asta pot sa iau m50, chiar daca nu e cuser m50 pe 12 e totusi un motor superior. varianta asta implica ceva modificari: alti suporti, cutia de m20 nu cred ca mai vine( pareri am vazut si pro si contra) -m30b35 pot sa-l iau la 10 mil. cu tot cu cutie, cardan, chiar si grup. am gasit un e34 pe care l-as putea imparti cu varu-meu care are nevoie de interior si piese de caroserie. toata masina neinmatriculata la 500 euro. la sta ma sperie ca nu pot sa-i fac fata cu benzina. masina mea e masina de uz curent!!! deci, astept pareri, poate as ama hotatasc in pana mea... multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
In primul rand, sa nu uiti optiunea sa pastrezi motorul pe care ai acuma pe masina. Consume ulei, dar merge bine din cat am inteles.
Daca chiar vrei s-o schimb, si vrei senzatii tari ai putea sa pui M30 ala, vad ca e ieftin si in plus ai toate masina donor la dispozitia, sigur nu va lipsi nimic. Consum nu stiu cat o fi, dar cred ca e rezonabil pe un E12 care e totusi o masina relativ usoara. Cel de pe E34 are motronic, sonda lambda (sau nu daca e din primii ani) si consum e destul de bine reglat asa. Cat iti consume E12 acuma? Problema e jug si posibil prinderi pe bloc (parca rotti scria ceva despre asta). La M50 daca as vrea sa profitez de superioritate tehnologica as cauta 2,5 24v cu vanos. De fapt, toate variante sunt bune, vad dilema ta. Tine cu ce ai fi mai multumit si cat de priceput esti, si de bani. This post has been edited by bartro: Feb 16 2010, 05:41 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th July 2025 - 08:17 AM |