![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
cum procedati? opriti motorul la semafoarele mai lungi?
vroiam sa aflu pareri pro si contra. eu il mai opresc la semafoarele pe care le cam stiu si tin destul de mult. economie de benzina, motor care nu merge in gol, aiurea... astea ar fi pro contra: baterie stresata mai des, electromotor la fel basca am auzit ca in tarile civilizate e de bon ton sa opresti motorul la semafor din motive eco. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
nici eu nu il opresc daca asteptarea e sub 3min..daca e peste 3min ma dau jos si injur
![]() glumeam mai ales pana acum cateva zile ca nu aveam baterie ok,chiar ca nu opream motor la nici o stationare.. si de economisit...cat sa consume in 1minut doua....cred ca infim... auzisem ca un 2.0/2.5 ia undeva la 1.8litri de mers pe loc la relanti intr-o ora... -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
auzisem ca un 2.0/2.5 ia undeva la 1.8litri de mers pe loc la relanti intr-o ora... Mie OBC-ul imi afiseaza 1.0 litri/ora la stationare. Din cand in cand mai oscileaza, intre 0.9 1.0 sau 1.0 si 1.1, am vazut chiar si 1.2 uneori, dar in general sta la 1.0 litri/ora. On-topic, nu opresc motorul la semafor, il opresc foarte rar cand sunt in blocaje si stiu sigur ca nu ne miscam cateva minute sau la bariera. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Mie OBC-ul imi afiseaza 1.0 litri/ora la stationare. Din cand in cand mai oscileaza, intre 0.9 1.0 sau 1.0 si 1.1, am vazut chiar si 1.2 uneori, dar in general sta la 1.0 litri/ora. eh,atunci cu atat mai bine,inseamna ca nu am inteles eu ok -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
eh,atunci cu atat mai bine,inseamna ca nu am inteles eu ok Depinde foarte mult de generatie de motor. Cele cu vanos castig mult la eficienta la ralanti. De exemplu la M30 3,0 de E32 care are axa cu came un pic mai agresiva (overlap) nu o sa vezi consum asa scazut. La al meu nu am vazut sub 1,9 litri/ora. E un topic pe celalt forum unde isi au raportat mai multi consum la relanti in litri/ora, si se vede clar castiguri la motoare moderne. Cel putin eu asa cred. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:29 AM |