![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
cum procedati? opriti motorul la semafoarele mai lungi?
vroiam sa aflu pareri pro si contra. eu il mai opresc la semafoarele pe care le cam stiu si tin destul de mult. economie de benzina, motor care nu merge in gol, aiurea... astea ar fi pro contra: baterie stresata mai des, electromotor la fel basca am auzit ca in tarile civilizate e de bon ton sa opresti motorul la semafor din motive eco. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
nici eu nu il opresc daca asteptarea e sub 3min..daca e peste 3min ma dau jos si injur
![]() glumeam mai ales pana acum cateva zile ca nu aveam baterie ok,chiar ca nu opream motor la nici o stationare.. si de economisit...cat sa consume in 1minut doua....cred ca infim... auzisem ca un 2.0/2.5 ia undeva la 1.8litri de mers pe loc la relanti intr-o ora... -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
auzisem ca un 2.0/2.5 ia undeva la 1.8litri de mers pe loc la relanti intr-o ora... Mie OBC-ul imi afiseaza 1.0 litri/ora la stationare. Din cand in cand mai oscileaza, intre 0.9 1.0 sau 1.0 si 1.1, am vazut chiar si 1.2 uneori, dar in general sta la 1.0 litri/ora. On-topic, nu opresc motorul la semafor, il opresc foarte rar cand sunt in blocaje si stiu sigur ca nu ne miscam cateva minute sau la bariera. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 06:07 PM |