![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
cum procedati? opriti motorul la semafoarele mai lungi?
vroiam sa aflu pareri pro si contra. eu il mai opresc la semafoarele pe care le cam stiu si tin destul de mult. economie de benzina, motor care nu merge in gol, aiurea... astea ar fi pro contra: baterie stresata mai des, electromotor la fel basca am auzit ca in tarile civilizate e de bon ton sa opresti motorul la semafor din motive eco. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cānd vorbeşti de poluare nu te referi doar la consumul de combustibil.
Majoritatea diesel-urilor poluează mai mult decāt motoarele pe benzină. O dovadă ar fi faptul că īn America, unde sunt norme de poluare mult mai stricte, pānă acum un an diesel-urile nu au putut trece normele de poluare şi, prin urmare, nu au fost comercializate. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th July 2025 - 12:49 PM |