![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
cum procedati? opriti motorul la semafoarele mai lungi?
vroiam sa aflu pareri pro si contra. eu il mai opresc la semafoarele pe care le cam stiu si tin destul de mult. economie de benzina, motor care nu merge in gol, aiurea... astea ar fi pro contra: baterie stresata mai des, electromotor la fel basca am auzit ca in tarile civilizate e de bon ton sa opresti motorul la semafor din motive eco. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Pai vaporul lui David arata ca ar consuma 1.8 litri pe ora la relantiu. Nu stiu cat de relevanta este informatia asta. Vom vedea.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th August 2025 - 11:23 PM |