![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
cum procedati? opriti motorul la semafoarele mai lungi?
vroiam sa aflu pareri pro si contra. eu il mai opresc la semafoarele pe care le cam stiu si tin destul de mult. economie de benzina, motor care nu merge in gol, aiurea... astea ar fi pro contra: baterie stresata mai des, electromotor la fel basca am auzit ca in tarile civilizate e de bon ton sa opresti motorul la semafor din motive eco. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Nu opresc motorul deoarece consumul creste si stresez si alte componente ale motorului.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu opresc motorul deoarece consumul creste si stresez si alte componente ale motorului. In Olanda chiar au facut odata o informare pentru popor legat de chestie asta. Au calculat atunci ca sub 20 de secunde din punct de vedere de economisire de benzina nu merita. Baterie nu cred ca sufere mult, electromotor poate fi schimbat, dar volanta e nasol cand se duce. Nu stiu cat de porniri 'tine' coroana de pe volanta. Depinde si de masina. 2002 era usor de oprit / pornit, la E32 cu cutie automata e mai complicat, trebuie bagat in N sau P, miscari in plus. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 12:03 PM |