![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
cum procedati? opriti motorul la semafoarele mai lungi?
vroiam sa aflu pareri pro si contra. eu il mai opresc la semafoarele pe care le cam stiu si tin destul de mult. economie de benzina, motor care nu merge in gol, aiurea... astea ar fi pro contra: baterie stresata mai des, electromotor la fel basca am auzit ca in tarile civilizate e de bon ton sa opresti motorul la semafor din motive eco. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu.
Poate fi util, drept dovadă BMW-urile noi cu Efficient Dynamics care au funcţia Auto Start-Stop. Din punctul meu de vedere, nu astfel va scădea poluarea. Uzura motorului este accentuată doar la pornire la rece, nu la pornire īn general. Mai degrabă se uzează electromotorul şi acumulatorul. This post has been edited by Ciupanezu: Feb 9 2010, 10:09 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th August 2025 - 11:23 PM |