![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-a murit bateria la E34 cred ca e a 2a mortaciune, asta o aveam de la cineva, nu stiu ce era de capul ei, mai schimbasem una inainte ca avusesem niste consumatori de la o alarma veche care imi goleau bateria daca nu miscam masina 6 zile.
Ma uit acum pe realoem, de fapt pe bmwfans si vad ca exista pt codul meu de caroserie 3 capacitati, 50 Ah, 65 Ah si 75 Ah http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Seda...battery_filled/ Intrebarea mea este, de ce capacitate sa cumpar? Motorizarea este M50B25 (525i 24V fara vanos) Oscilez intre 65 si 75 si nu stiu ce sa aleg.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Eu pot sa-ti recomand pe cea de 74Ah.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mersi de raspunsuri. Nu ascult muzica cu motorul oprit, nici n-am alte modificari. Probabil intai ar trebui sa ma uit daca n-am vreun consumator buclucas sau alta defectiune la sistemul electric. Alternatorul l-am reconditionat anul trecut..
Ce trebuie sa masor exact ca sa imi dau seama daca totul este in parametri ? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Voltaj pe borne de baterie cand merge motor, la relanti, si la turatie mai mari.
Asta faci fara consumatori, si apoi la fel cu toate consumatori pornit (dezaburire, AC, scaune incalzite, aeroterma pe max, faruri, .....). Voltaj nu trebuie sa scade sub 13,5 si de preferat sa fie 14 - 14,4 volti. Mai mare de 14,4 nu e bine. Voltaj de curent continu trebuie setat pe voltmetru. Daca voltajele sunt ok, inseamna ca incarca bine. Apoi cu motor oprit, si toate consumatori optriti desfaci o borna si legi in serie cu baterie un amperemetru. Adica, daca desfaci borna de + pui fir de + de amperemetru pe baterie, si fir de - de amperemetru legi de borna. Ai grija sa nu atingi tabla masinei sau alceva de masa. La inceput o sa vezi ca indica ceva curent, dar cu toate usi inchise, lumini oprite, alarma oprit samd dupa ceva minute trebuie se scade foarte aproape de 0 ampere. Daca arate de exemplu 30 de milliampere e ok, daca arate 500 de miliampere e rau si ai un consumator inutil undeva. In caz asta, incepi sa scoti sigurante cate 1 odata si vezi cu care siguranta scade curent semnificativ. Asta iti indica in ce circuit ai de cautat buba. Nu incearca sa-ti pornesti masina cu amperemetru legat, ca se arde. Pentru masurat ampere, la un multimetru trebuie mutat fir din mufa de voltaj la mufa de ampere, si trebuie selectat ampere de curent continu. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am inteles, voi masura sa vad ce si cum...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 06:29 PM |