IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> despre electrovalva de la calorifer
Guest_jaffar_*
post Jan 21 2006, 01:11 PM
Post #1





Guests






as vrea sa inteleg si eu cum functioneaza aceasta mirifica instalatie, pentru ca de cind am bmw n-am reusit sa o inteleg.

cum se deschide ? este ceva care se ridica perpendicular pe teava, sau ceva care basculeaza in teava ? este actionat de o bobina, cred ca asta este clar. dar eu nu aud nici cel mai mic zgomot cind o actionez. n-ar trebui sa faca click ?

acum, dupa ce aflam cum se deschide... CIND se deschide ? sint aproape sigur ca are ceva de-a face cu presiunea din sistemul de racire, pentru ca, de cite ori am avut aer in instalatie, am ramas fara caldura. iar aseara n-am reusit sa o declansez... oricit am aerisit si strins de furtune.

a demondat cineva vreuna ? are cineva vreuna disponibila pentru demontat ? :unibrow:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post Jan 26 2006, 12:24 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (316i)
Si eu aud clonc tot de la un releu la ~5 secunde dupa ce scot cheia.
Electrovalva nu ai cum s-o auzi ca face clonc....pentru ca pur si simplu nu face. biggrin.gif


Clonc-ul pe care-l auzeam era un sunet prea plin ca sa semene cu tzacanitul unui releu. Dar hai ca n-are rost sa ne contrazicem pe maruntisuri.

Mai ramane de stabilit ce e cu valva asta, are 2 pozitii (inchis/deschis) sau e cumva variabila.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 09:50 AM