![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
as vrea sa inteleg si eu cum functioneaza aceasta mirifica instalatie, pentru ca de cind am bmw n-am reusit sa o inteleg.
cum se deschide ? este ceva care se ridica perpendicular pe teava, sau ceva care basculeaza in teava ? este actionat de o bobina, cred ca asta este clar. dar eu nu aud nici cel mai mic zgomot cind o actionez. n-ar trebui sa faca click ? acum, dupa ce aflam cum se deschide... CIND se deschide ? sint aproape sigur ca are ceva de-a face cu presiunea din sistemul de racire, pentru ca, de cite ori am avut aer in instalatie, am ramas fara caldura. iar aseara n-am reusit sa o declansez... oricit am aerisit si strins de furtune. a demondat cineva vreuna ? are cineva vreuna disponibila pentru demontat ? :unibrow: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Da. Ideea este ca, atunci cand motorul este oprit, sa fie complet deschisa.
Este util atunci cand umpli circuitul de racire al motorului. Motorul este oprit, electrovalva este deschisa, deci circuitul se umple complet si se aeriseste destul de bine Apoi, dupa ce pornesti motorul, pentru a face aerisirea completa, trebuie sa dai potentiometrul de caldura la "maxim". |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 06:39 PM |