![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Salut. Va prezint un SHARK E21, la care am de munca foarte mult. Este nascuta an 1978, motor m20 carburatie solex 4a1, la care am de munca mult.
La tabla sta bine, interior cam deficitar. Am revenit la primul meu model de BMW, dupa 10 ani cu inima deschisa si nu imi pare rau deloc. Ce umbra de regret am este faptul ca un am cum sa fac e28 pe care inca il am. Deocamdata cam asta este, pun si niste poze sa vedeti cum arata SHARK-ul. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Păi tot ceea ce spun reprezintă păreri proprii, doar nu crezi că vorbeşti cu un robot.
![]() Ba da, trag multe concluzii. Concluzia īn această privinţă este următoarea: există multe clişee referitoare la mărimea motoarelor şi la versus-urile dintre BMW-urile vechi şi cele noi, realitatea este că fiecare īşi cumpără ceea ce-şi permite şi ceea ce-i place şi orice maşină care iese pe poarta unei fabrici BMW este un BMW adevărat, indiferent dacă nouă ne place sau nu. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 04:44 AM |