![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Domnilor, vin si eu cu o intrebare, poate unii ati mai facut dintr-astea. Ma gandeam sa schimb raportul diferentialului meu autoblocant cu unul mai apropiat de motorizarea mea. acum am un 3.73 de care sunt foarte multumit, are ulei bun nou bagat in el, nu e omorat, cu caraie si nu huruie, insa M50-ul meu impinde destul de greu ursoaica cu diferentialul asta. Motiv pentru care vin cu intrebarea, se poate schimba piesa care da raportul diferentialului? Nu vreau sa renunt la blocant, nici sa il schimb cu vreunul omorat de raceri, vreau doar un blocant mai scurt, pentru reprize mai bune. Actualul e comod in afara, la autostrazi, dar nu doar pe-acolo merg. Ce stiti de piesa care da raportul? Pot lua dintr-un open de 4.10/4.27/4.45 si sa o pun in LSD-ul meu?
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Nu stiu daca se potriveste cutia de M20 pe M50. Cu siguranta exista si cutie de M20, si cutie de M50 cu raportul treptei V de 1, si cu raportul de 0.83 (parca atat e minim). Aveam un document in care erau trecute rapoartele, cred ca si pe realoem gasim informatii legate de raportul cutiei.
Ceea ce am de gand sa fac nu e o improvizatie, diferentialul de 4.1 s-a pus din fabrica pe E34 M50B20 din ceea ce stiu eu. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 06:08 PM |