![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 15-March 09 From: Bucuresti Member No.: 2,609 Car: e30 Engine: M20 2.0 141CP ![]() |
probleme si numai probleme la urs
deci am pornit o. a luat o la sfert de cheie. a mers 5 min s a oprit. i am dat iar la automat vreo 30 de sec si pana la urma a luat o. dupa 3 min iar s a oprit si nu am mai pronit o deloc. am omorat si bateria. mirosea a benzia. clar am innecat o. bujiile sunt ude. am citit pe forum pe ici pe colo ca poate sa fie de la un releu sau de la o siguranta de la pompa de benzina. claculatoru e ok. pompa de benzia merge. bobina de inductie merge. fisele merg. delcou cica poate sa prina apa de la umezeala. o sa i schimb maine relele toate sa vad. cine a m ai avut problema asta va rog ajutor. sau poate sa mai fie de la un termometru care ia nu stiu ce temperatura... This post has been edited by bougdan: Dec 16 2009, 02:52 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Daca e motronic sigur e diferit si sunt/e in alta parte releeul/ele.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 15-March 09 From: Bucuresti Member No.: 2,609 Car: e30 Engine: M20 2.0 141CP ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 03:02 PM |