![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 15-March 09 From: Bucuresti Member No.: 2,609 Car: e30 Engine: M20 2.0 141CP ![]() |
probleme si numai probleme la urs
deci am pornit o. a luat o la sfert de cheie. a mers 5 min s a oprit. i am dat iar la automat vreo 30 de sec si pana la urma a luat o. dupa 3 min iar s a oprit si nu am mai pronit o deloc. am omorat si bateria. mirosea a benzia. clar am innecat o. bujiile sunt ude. am citit pe forum pe ici pe colo ca poate sa fie de la un releu sau de la o siguranta de la pompa de benzina. claculatoru e ok. pompa de benzia merge. bobina de inductie merge. fisele merg. delcou cica poate sa prina apa de la umezeala. o sa i schimb maine relele toate sa vad. cine a m ai avut problema asta va rog ajutor. sau poate sa mai fie de la un termometru care ia nu stiu ce temperatura... This post has been edited by bougdan: Dec 16 2009, 02:52 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
nu cred k ai vreo problema cu debitmetru.... injectoarele bazaie knd pui contactu? pt k s-ar putea sa iti porneasca numai din benzina data de injectorul de soc... asa am patit si eu. era din cauza releului de la pompa de benzina
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 15-March 09 From: Bucuresti Member No.: 2,609 Car: e30 Engine: M20 2.0 141CP ![]() |
da am mai vazut pe forum o problema asemanatoare si cica la fel tot din releul pompei de benzina. dar care e ala dintre cele 3???? stanga, mijloc sau drepta?
si celelalte 2 de la ce sunt? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 02:56 PM |