IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> probleme motor
aditeo
post Nov 22 2009, 05:18 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 22-November 09
From: Rm.Valcea
Member No.: 3,077
Car: e30
Engine: m20 2,0 129cp



de cateva zile am observat ca nu se mai tureaza..adica cand o calc nu mai creste in turatie si e ca si cum s-ar infrana..am mers cu ea asa pana a murit de tot. am fost la cineva mi-a schimbat regulatorul de presiune de pe rampa a mers ok pana a doua zi cand am plecat la drum si cand o calc are o ezitare nu se tureza cum trebuie ...ce ar putea fii?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Adrian Pintea
post Nov 26 2009, 10:33 AM
Post #2


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



incearca sa masori presiunea in rampa sa ai 2,5-3bari...poate nici pompa nu mai baga cat trebuie sau poate regulatorul ce ti la pus era pe duca


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aditeo
post Nov 26 2009, 10:48 PM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 22-November 09
From: Rm.Valcea
Member No.: 3,077
Car: e30
Engine: m20 2,0 129cp



QUOTE (Adrian Pintea @ Nov 26 2009, 10:33 AM) *
incearca sa masori presiunea in rampa sa ai 2,5-3bari...poate nici pompa nu mai baga cat trebuie sau poate regulatorul ce ti la pus era pe duca

am schimbat pompa si filtru de benzina.(pompa am omis sa spun ca imi bazaia)am facut ceva probe si vad ca nu mai face o sa vad pe parcurs ce se intampla...singura problema acum e ca imi mai clantzane avansul cand o accelerez asta pe la 2.5 3 mii turatii. avansul este reglat....poate fi din regulator sau doar din benzina?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aditeo
post Nov 29 2009, 11:42 AM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 22-November 09
From: Rm.Valcea
Member No.: 3,077
Car: e30
Engine: m20 2,0 129cp



QUOTE (aditeo @ Nov 26 2009, 10:48 PM) *
am schimbat pompa si filtru de benzina.(pompa am omis sa spun ca imi bazaia)am facut ceva probe si vad ca nu mai face o sa vad pe parcurs ce se intampla...singura problema acum e ca imi mai clantzane avansul cand o accelerez asta pe la 2.5 3 mii turatii. avansul este reglat....poate fi din regulator sau doar din benzina?

am schimbat si regulatorul de presiune de pe rampa e de 3 bar si se vede o inbunatatire nu mai clantzane avansul decat pe la 4000 turatii...in rest se infige bine acum. Dar de ce imi mai clantzane?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th July 2025 - 09:42 AM