![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
m a suant azi domn inginer si mi a zis ca ramane ceata alba in urma lui si se aude un sunet la motor....
eu n amfost de fata ca sa vad exactr ce fel de fum scoate si ce zgomot se aude plus ca din ce tin eu minte chiar si de iarna trecuta, la pornire uneori ze auzea un cloncanit, si se simtea cum tremura toata masina atunci cand porneam dimineata pe frig.... eu ma gandesc sa fie de la un injector.....dar al fel poate sa fie si turbina.... are cineva idee de la ce ar putea fi? ![]() sa nu mi ziceti sa pun 35 pe el ca si eu vreau la fel, dar nu am permisiunea ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
turbina nu decedeste atat de repede, si fara sa dea vreun semn de oboseala. Turbina nu cloncane, nici nu zdrangane, decat daca s-a rupt axul si paletele inca sunt antrenate de gaze, lovind prin partile de ax rupte. Verifica injectoarele, verifica POMPA DE ULEI/sorbul/baia de ulei ( sa nu fi indoit vreun bolovan sorbul) si abia apoi te mai gandesti. La mine a cloncanit cand a inceput sa mestece cuzinetii. masina mai cloncane si cand o pornesti dimineata cu sprei de pornire, nu ii face prea bine ala la folosiri repetate.
daca murea turbina, simteai scaderea de putere de la 110+ caluti la 86- (mai ales din cauza cutiei automate, care te ajuta mult sa simti LIPSA de putere). nu cred ca motorul ala a murit, nici turbo-ul. zic sa investighezi. era prea vioi motorul ala, mai ales cu automata nu il omori asa repede. P.S - fum alb in urma e ulei in cilindri, care arde si el acolo in capu pizdonului. ce ulei i-ai pus la ultimul schimb? ce nivel are uleiul acum? ai ulei in vasul de expansiune/iti dispare apa din vas? -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
turbina nu decedeste atat de repede, si fara sa dea vreun semn de oboseala. Turbina nu cloncane, nici nu zdrangane, decat daca s-a rupt axul si paletele inca sunt antrenate de gaze, lovind prin partile de ax rupte. Verifica injectoarele, verifica POMPA DE ULEI/sorbul/baia de ulei ( sa nu fi indoit vreun bolovan sorbul) si abia apoi te mai gandesti. La mine a cloncanit cand a inceput sa mestece cuzinetii. masina mai cloncane si cand o pornesti dimineata cu sprei de pornire, nu ii face prea bine ala la folosiri repetate. daca murea turbina, simteai scaderea de putere de la 110+ caluti la 86- (mai ales din cauza cutiei automate, care te ajuta mult sa simti LIPSA de putere). nu cred ca motorul ala a murit, nici turbo-ul. zic sa investighezi. era prea vioi motorul ala, mai ales cu automata nu il omori asa repede. P.S - fum alb in urma e ulei in cilindri, care arde si el acolo in capu pizdonului. ce ulei i-ai pus la ultimul schimb? ce nivel are uleiul acum? ai ulei in vasul de expansiune/iti dispare apa din vas? valvoline 10w40 a fost uleiul...a fost la un mecanic si i a zis ca e turbina....., si ca i fumeaz motorul.... eu n am fost acasa sa vad exact ce si cum, nici nam mai condus masina de vre o 2 luni.... uleiul cik e la nivel...iar din ce stiu eu apa nu disparea...o sa l intreb. -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 11:56 PM |