![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 18-July 09 From: Bucuresti Member No.: 2,866 Car: E30 Engine: M20B23 2.3 149CP ![]() |
Ma intereseaza si pe mine sa cumpar neaparat un motor de aeroterma sau eventual aeroterma cu totul,.
Am cumparat una de model dupa 87 si nu e acelasi, rotorul este mai lunguiet si paletele la fel mai lungi si mai subtiri. Eu am un 323 E30 din 83 si are altfel de motor, cu rorotul mai gros , la fel si paletele sunt mai groase si mai mari in diametru, insa mai scurte. Las un ID si un telefon daca ma poate ajuta careva. " ursulet_bjp" si nr. 0751.79.33.73 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
deci...
aeroterma ta este intradevar pt. aer conditionat insa nu trebuie neaparat sa fie montata si instalatia de aer conditionat de obicei pe astfel de aeroterme in locul radiatorului de ac se pune un filtru de polen asa am avut eu pe o masina si vezi ca de obicei ala e infundat cu diverse chestii... eu am un motoras de care vrei tu dar il tin de rezerva pt. mine ca nu gasesc nicaieri sfatul meu e ca in cazul in care nu vrei ac si nici filtru de polen pune o aeroterma normala si scapi |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 04:30 PM |