![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
dieselul meu e pe moarte
nu prea mai porneste decat cu spray in nas..cred ca s a dus compreisa ma gandeam sa pun un m 20 b 20 cu injectie merita ? scade si taxa consumul oricum nu este asa mare diferenta.etc ma gandesc daca sa l schimb sau nu . si montez galeria cu turbo pe m 20 ca sa fiu pork sa vad daca iese ceva cai in plus:PPP This post has been edited by INTERCEPTOR: Nov 11 2009, 08:50 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Impozitul sigur creste cu 20 % iar asigurarea cu 40 %.
Daca M21 da fum albastru sigur e caz de segmentare dar (cum am patit si eu cu un m21 cand l am desfacut) ca sa iasa treaba calumea s ar putea sa trebuiasca sa bucsezi blocul, lucru destul de costisitor. In final eu am vandut diselul pe bucati si am pus pe masina un M20B25 motronic 1.3 tot de pe un e34, motor de care am fost extraordinar de multumit. Singura diferenta intre noi este ca eu am facut transplantul la un ursulet (la care parerea mea chiar nu se merita sa l tii diesel). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 06:35 AM |