![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 18-July 09 From: Bucuresti Member No.: 2,866 Car: E30 Engine: M20B23 2.3 149CP ![]() |
Ma intereseaza si pe mine sa cumpar neaparat un motor de aeroterma sau eventual aeroterma cu totul,.
Am cumparat una de model dupa 87 si nu e acelasi, rotorul este mai lunguiet si paletele la fel mai lungi si mai subtiri. Eu am un 323 E30 din 83 si are altfel de motor, cu rorotul mai gros , la fel si paletele sunt mai groase si mai mari in diametru, insa mai scurte. Las un ID si un telefon daca ma poate ajuta careva. " ursulet_bjp" si nr. 0751.79.33.73 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Pai ce arati tu acolo e motoras pentru aeroterma cu A/C. Ceea ce n-o sa gasesti niciodata din pacate...
Cel mai simplu iei o aeroterma normala si o schimbi cu totul. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 06:48 AM |