IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> despre electrovalva de la calorifer
Guest_jaffar_*
post Jan 21 2006, 01:11 PM
Post #1





Guests






as vrea sa inteleg si eu cum functioneaza aceasta mirifica instalatie, pentru ca de cind am bmw n-am reusit sa o inteleg.

cum se deschide ? este ceva care se ridica perpendicular pe teava, sau ceva care basculeaza in teava ? este actionat de o bobina, cred ca asta este clar. dar eu nu aud nici cel mai mic zgomot cind o actionez. n-ar trebui sa faca click ?

acum, dupa ce aflam cum se deschide... CIND se deschide ? sint aproape sigur ca are ceva de-a face cu presiunea din sistemul de racire, pentru ca, de cite ori am avut aer in instalatie, am ramas fara caldura. iar aseara n-am reusit sa o declansez... oricit am aerisit si strins de furtune.

a demondat cineva vreuna ? are cineva vreuna disponibila pentru demontat ? :unibrow:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
316i
post Jan 23 2006, 09:34 PM
Post #2


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Chestia aia ca pentru "microfon" este goala si nu exista nici un senzor. De cate ori trebuie sa fie zis sa NU exista nici un senzor.
Chestia aia de "microfon" era folosita in cazul in care masina avea un fel de climatronic timpuriu si acolo era un senzor de temperatura care mentinea temperatura constanta in cabina.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 09:50 AM