![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
dieselul meu e pe moarte
nu prea mai porneste decat cu spray in nas..cred ca s a dus compreisa ma gandeam sa pun un m 20 b 20 cu injectie merita ? scade si taxa consumul oricum nu este asa mare diferenta.etc ma gandesc daca sa l schimb sau nu . si montez galeria cu turbo pe m 20 ca sa fiu pork sa vad daca iese ceva cai in plus:PPP This post has been edited by INTERCEPTOR: Nov 11 2009, 08:50 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
e vb si de taxa
si de pretul la segmentare cam 500 euro costa sa o fac si nu am si p masi asta e vad eu ce fac masina acuma dupa ce am vopsit o arata altfel inrest e ok insa de la 2400 la 1998 la taxa se v a simti si motorul m 20 este mult mai l silentios amavut un e 28 cu m 20 automat era super liniste nu erau ture mari era super super nu stiu m a mai gandesc sa vad ce si cum deocamdata merh nin stop cu ursul -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 06:04 PM |