![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
dieselul meu e pe moarte
nu prea mai porneste decat cu spray in nas..cred ca s a dus compreisa ma gandeam sa pun un m 20 b 20 cu injectie merita ? scade si taxa consumul oricum nu este asa mare diferenta.etc ma gandesc daca sa l schimb sau nu . si montez galeria cu turbo pe m 20 ca sa fiu pork sa vad daca iese ceva cai in plus:PPP This post has been edited by INTERCEPTOR: Nov 11 2009, 08:50 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Am avut si eu dilema asta si am ales sa pun un m21 de pe un e34. M-a costat 250 de euro motorul si 561 ron RAR. Dar sunt multumit de decizie. Poate cu o segmentare iesi si mai ieftin, daca doar asta e problema. Conteaza diferenta aia la consum. E mai mult de munca sa o treci pe benzina.
+1 pentru m21. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 02:19 PM |