Feb 29 2008, 12:26 PM
Post
#1
|
||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Simptoma unui filtru de polen imbacsit: nu mai baga aer calumea pe nici o gura de ventilatie.
Unelte necesare: o surubelnita cruce si o tubulara de 8 (posibil sa nu fie nevoie, la mine a fost) - Se deschide torpedoul. In partea de sus are 2 suruburi (fig.5-6). Apoi mai sunt 2 suruburi in spatele celor 2 guri de ventilatie de deasupra lui (fig.7). Astea mi-au dat cea mai mare bataie de cap. Trebuie o surubelnita mai subtire sa intre printre grile. Nu e problema daca raman suruburile in gura de ventilatie pt ca or sa cada cand iese torpedoul. Mai sunt 2 suruburi in partea de jos a torpedoului, care prind si placa de sub el (fig.8) ps: Becul nu este necesar sa il dati jos (fig.3-4) pt ca are firul destul de lung si nu incurca cand scoateti torpedoul. - Se scoate toata bucata care contine torpedoul si cele 2 guri de ventilatie de deasupra lui (fig.9) si se lasa in jos.. - Se scoate conducta de ventilatie care duce spre picioare. (fig.12). Are in partea de sus o clema de plastic care o tine fixa (fig.11) - In spate e un tablou cu relee si multe fire.. (fig.13). Eu n-am reusit sa dau releele jos de pe suport (nu m-am prins cum se scot + ca era intuneric) asa ca am demontat suportul cu totul. Este necesara cheia tubulara de 8. - Apoi se vede un fel de rotita (fig.14) de care se invarte si iese. Asta este capacul filtrului. Dupa ce se inlatura se vede filtrul. Sa il trageti usor ca e plin de praf si de frunze&ganganii - Cel nou e perfect drept, dar daca il studiati o sa vedeti ca are niste puncte care se rup sa-i permita sa se curbeze. Nu intra in carcasa daca nu sunt rupte punctele alea.(fig.16). - Se introduce la locul lui si se urmeaza pasii inversi demontarii.. La montaj cele mai mari batai de cap mi le-au dat capacul filtrului (fig.17) si cele doua suruburi din spatele gurilor de ventilatie (15 min am stat sa il pun pe ultimul Timp de lucru: ~30min. Later edit: Nu dati drumul la ventilatie cand nu e filtrul pus. Eu eram curios daca din cauza filtrului nu baga aer si am dat drumul pe viteza 4 si tot praful de acolo mi-a intrat in fata |
|||
|
|
||||
![]() |
Nov 1 2009, 07:23 PM
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 35 Joined: 5-June 08 Member No.: 1,679 Car: e36 Engine: m42 140 hp |
intradevar te-ai chinuit sa scoti si sa bagi la loc suruburile unde sunt gurile de aerisire
si eu am patit ca tine pina am fost la electrician sa montez alarma si mia dat torpedoul jos si am vazut ca gurile de aerisire se pot scoate deci si gurile de aer se pot scoate foarte usor csa sa bagti sau scoateti suruburile |
|
|
|
florin83 DIY: Schimbare filtru de polen Feb 29 2008, 12:26 PM
io`s prima data e mai greu, eu il schimbam o data pe an... Feb 29 2008, 12:37 PM
florin83 cred ca am si alta problema la ventilatie..
pe la... Feb 29 2008, 12:40 PM
bogdankirk Daca se aude ca un suierat am avut problema asta l... Dec 6 2008, 09:04 PM
Darren QUOTE (florin83 @ Feb 29 2008, 12:26 PM) ... Dec 8 2008, 12:49 AM
MirceaRM Florin83 ms de informatii.
Mi-am luat ieri un filt... Apr 17 2009, 02:05 PM
p4n73r0n QUOTE (MirceaRM @ Apr 17 2009, 02:05 PM) ... May 27 2009, 09:35 PM
Klaxu Salutare...eu am un 316i din 1992 care nu are A/C.... Oct 31 2015, 06:45 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th October 2025 - 12:27 AM |