![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 18-November 08 From: Bucuresti Member No.: 2,335 Car: E21 Engine: M10 1.8 98CP ![]() |
Am schimbat rulmentul de presiune pe stanga, dar nush ce se intampla cand totesc volanul la maxim de la stanga spre dreapta, roata nu se roteste uniform ca cea din dreapta ci parca ramane pe loc si dintro data vinde brusc la loc. M-am uitat de dedesubt si am vazut k parca se misca si arcul odata atunci cand revine brusc. Dati-mi un sfat, cum ar fi trebuit sa procedez cand am schimbat rulmentul?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 18-November 08 From: Bucuresti Member No.: 2,335 Car: E21 Engine: M10 1.8 98CP ![]() |
Rulmentul e nou, eu am vrut un sfat de la cei ce au mai facut asta, nu sa veniti cu critici si sa-mi vb de sus, oki? k pur si simplu esti DEGEABA, nu mi-ai fost deloc de folos, pur si simplu ai facut pe desteptu cu mine.
Ma gandesc k poate ar fi trebuit montat cand se afla sub presiune, va rog astept in continuare sfaturi. -TiL- sigur e ceva in neregula acolo doar k nush ce si as vre sa-mi spuna cineva cum ar trebui montat corespunzator tot. Am fost la mecanici si au facut acelasi lucru, nu a facut probleme prima data dar apoi a inceput iar. This post has been edited by fistaccio: Oct 31 2009, 02:25 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 06:23 PM |