![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Nu sta acul pe jumate....daca dau pe rece sta acul mai jos cu 3mm...daca dau pe cald scade mai jos cu o gradatie....caldura da ceva, dar nu asa bine...ce sa fie oare?...am schimbat termostatul, antigelul si vascul...si nici o schimbare
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Da, pentru ca deschide terostatul cand accelerezi dupa pornire. Poate si sonda sa nu fie chiar ce trebuie pentru ceas si sa nu tina la mijloc, dar admitand ca acestea sunt ok, un termostat de 90 ti-ar tine apa la o temperatura mai inalta. Defapt asta e rolul lui... Ar trebui sa fie totusi undeva specificat de care trebuie, sa nu faci vreo prostie... Cu incalzirea in masina poate fi alta problema.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 10:46 AM |