![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Nu sta acul pe jumate....daca dau pe rece sta acul mai jos cu 3mm...daca dau pe cald scade mai jos cu o gradatie....caldura da ceva, dar nu asa bine...ce sa fie oare?...am schimbat termostatul, antigelul si vascul...si nici o schimbare
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
nu statea, de aceea am zis sa il schimb ca nu e o avere...si in vara la fel, sarea pe jumate numai cand ii dadeam in gura sau cand stateam mult in coloane altfel statea sub...dupa ce am schimbat vascul singura schimbare era ca nu mai urca peste jumate...si acum de cand a venit frigul a scazut si mai mult...am pus termostat de 80grade...daca pun unul de 90 ar fii vreo rezolvare?
Alta chestie ciudata...merg ce merg cu masina pana se incalzeste si daca opresc motorul cateva minute si apoi repornesc acul sare imediat pe jumate si cum accelerez scade sub unde ii place lui sa stea... This post has been edited by Adrian Pintea: Oct 21 2009, 11:24 PM -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 12:45 AM |