![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
||||||
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
Acum pot scrie si eu in aceasta rubrica
In urma cu o saptamana am reusit sa-mi iau masina dupa care tanjeam de ceva vreme ![]() ![]() ![]() Sper sa va placa ![]() ![]() This post has been edited by adi.dima: May 8 2008, 12:14 PM |
|||||
|
||||||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
multumesc
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
||||
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
multumesc ![]() Uite, chiar putin mai mult ajutor zic eu. N-am mai asteptat pana saptamana viitoare pentru ca ma dispera la culme faza cu saritul semnalului (n-avea ce sa-l mai declanseze) si mi-am pus piesa de pe volanul cu airbag, norocul face ca mai am un volan si nu m-am ingrijorat prea tare daca-l stricam pe asta vechi. Piesa s-a potrivit perfect, este exact diametrul corespunzator (distanta dintre pintenul de plus si coloana de directie) caci este a masinii, izoleaza butucul de plus avand plasticul de separare iar suruburile destinate prinderii sunt trecute doar prin plastic fara alte placute.. Uite si niste poze. later edit: scuze pentru claritate dar sunt facute cu telefonul seara This post has been edited by adi.dima: Oct 14 2009, 06:17 PM |
|||
|
||||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 09:41 AM |